maandag 5 april 2010

Tentamenstress zonder tentamens

Studeren draait natuurlijk uiteindelijk maar om één ding; goede cijfers halen voor je tentamens. Alleen zo mag je door met de meer boeiende dingen.

Nou heb ik zelf alleen een probleem, ik heb geen tentamens. Mijn studie, industrial design, doet aan competentie-gericht leren en het komt er uiteindelijk op neer dat wij zelf maar moeten laten zien dat we iets geleerd hebben, ipv dat we een goed cijfer moeten halen voor een toets die de docent heeft opgesteld, zoals alle andere studie's hier in Eindhoven (daarom vind iedereen ons ook maar een studie van niets, maar daar hebben wij dan weer schijt aan, want..). Maar uiteindelijk zijn wij minstens zo druk en gestresst als de andere studenten. Zo moet ik komende woensdag gaan presenteren wat ik gedaan heb het afgelopen kwartaal en daar moet natuurlijk nog veel te veel voor gedaan worden.

En daarom ga ik nu eerst mijn stukjes voor ons report schrijven anders krijg ik ruzie
Maar ik wil dus even duidelijk maken dat ID weldegelijk tijd en moeite kost

Geen opmerkingen:

Een reactie posten